یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked
سرخط خبرها

سامسونگ استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی، مانند ChatGPT، را برای کارکنانش ممنوع کرد

  • کد خبر: ۱۶۱۷۸۷
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
سامسونگ استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی، مانند ChatGPT، را برای کارکنانش ممنوع کرد
طبق گزارش‌ها، سامسونگ استفاده از پلتفرم‌های هوش مصنوعی در تلفن‌ها، تبلت‌ها و رایانه‌ها را برای کارکنانش منع کرده است.

شهرآرانیوز - چون سرویس‌های هوش مصنوعی داده‌های کاربران را ذخیره می‌کنند، سامسونگ نگران افشای اطلاعات حساس شرکت در آن‌هاست.

سامسونگ پس از افشای تصادفی داده‌های حساس در ChatGPT، ابزارهای هوش مصنوعی را ممنوع کرده است. به گزارش بلومبرگ، غول فناوری کره جنوبی پس از اینکه متوجه شد کارکنانش کد منبع داخلی را در پلتفرم هوش مصنوعی آپلود کرده‌اند، وارد عمل شد.

ظاهرا سامسونگ روز دوشنبه یادداشتی مبنی بر ممنوعیت استفاده از ChatGPT به یکی از بزرگترین بخش‌های خود ارسال کرده است. طبق یک سند داخلی شرکت که بلومبرگ افشا کرده سامسونگ نگران نحوه ذخیره‌سازی داده‌های کاربران توسط سرویس‌های هوش مصنوعی مانند ChatGPT و Google Bard است. این شرکت همچنین خاطرنشان می‌کند که اطلاعاتی که به پلتفرم‌های هوش مصنوعی داده می‌شود در سرورهای خارجی ذخیره می‌شود؛ این موضوع بازیابی و حذف این اطالاعات را دشوار می‌‌کند.

سامسونگ به کارمندان خود گفته است: «علاقه به پلتفرم‌های هوش مصنوعی مانند ChatGPT در حال افزایش است. در حالی که این علاقه بر سودمندی و کارایی این پلتفرم‌ها متمرکز است، نگرانی‌های فزاینده‌ای درباره خطرات امنیتی هوش مصنوعی هم وجود دارد.»

این سیاست، البته، ربطی به مصرف‌کنندگان سامسونگ ندارد. هوش مصنوعی بینگ با اضافه‌شدن به صفحه کلید SwiftKey بخش مرکزی گوشی‌های سامسونگ است. صفحه کلید از‌پیش‌نصب‌شدن SwiftKey مایکروسافت اکنون از هوش مصنوعی جدید Bing بهره می‌برد.

سامسونگ در یادداشتش به کارکنانش گفته است: «ما از شما می‌خواهیم که با جدیت به دستورالعمل‌های امنیتی پایبند باشید و عدم رعایت آن ممکن است منجر به نقض یا به خطر افتادن اطلاعات شرکت شود.»

گزارش بلومبرگ در ادامه فاش می‌کند که سامسونگ در حال کار بر روی ابزارهای هوش مصنوعی خود برای ترجمه و خلاصه‌سازی اسناد و همچنین توسعه نرم‌افزار است. این ابزارها می‌توانند برای استفاده داخلی شرکت به کار روند. مشخص نیست که سامسونگ هر یک از محصولات هوش مصنوعی خود را برای مصرف‌کنندگان هم عرضه خواهد کرد یا خیر. حداقل در حال حاضر نشانه‌ای از این موضوع وجود ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->